środa, 24 sierpnia, 2022
Reklama

Reklama na przedmiotach użytkowych

Reklama na przedmiotach oznacza głównie reklamę w formie logo czy sloganu na gadżetach reklamowych: kubki, długopisy, koszulki, smycze, torby na zakupy. To dość skuteczny sposób, ponieważ celuje w wykorzystanie przedmiotów codziennego użytku. Niektórzy klienci co prawda nie będą nimi zainteresowani, wyrzucą je lub spróbują komuś oddać, ale całkiem spora grupa będzie zadowolona z drobnego prezentu i wykorzysta go w codziennym życiu.

Takie przedmioty pomagają w kilku istotnych kwestiach związanych z reklamą: budują świadomość istnienia marki, przypominają o jej istnieniu a także budują pozytywne skojarzenia. Jeśli ktoś jest zadowolony z nowego długopisu lub zgrabny kubek z logo firmy wykorzystuje do picia porannej kawy, to znacznie wzrasta szansa, że sięgnie po zwykłe produkty i usługi oferowane przez tę firmę.

Innym sposobem na reklamę są np. napisy na samochodach. Choć konsumenci raczej je tylko oglądają niż posiadają (ponieważ jest to np. samochód wygrany w firmowym konkursie), to wciąż pełnią one funkcje identyfikacyjne i przypominające. Jeśli w trakcie zakupów klient nie ma żadnej wiedzy na temat danego produktu lub marki, to jest bardziej skłonny wybrać tę, którą zna choćby z widzenia, ponieważ jest mu bardziej „znajoma”, a przez to bliższa.

kubek - gadżet reklamowy

Dodaj komentarz

Back To Top