czwartek, 25 sierpnia, 2022
Reklama

Reklama na ulicy – reklamy mobilne

Reklama mobilna posiada potencjalnie większą szansę na dotarcie do różnych klientów w różnych miejscach. Taka sama ilość reklam „stałych” a mobilnych może przynieść różne efekty nie tylko dlatego, że będzie pokazywana w różnych częściach miasta.

Reklama mobilna to reklama w ruchu, a ludzkie oko jest naturalnie zaprogramowane, żeby go wychwytywać w otoczeniu. Z tego powodu ten typ reklamy znacznie bardziej przyciąga wzrok niż zwykły statyczny obraz. Obejrzenie jej wymaga też większego skupienia, ponieważ jest bardziej wymagające, a dzięki temu reklama może okazać się skuteczniejsza.

Reklamą mobilną trudniej się znudzić i trudniej ją przeoczyć nie tylko ze wspomnianych wyżej powodów, ale również dlatego, że po pewnym czasie oswajamy się z reklamami w otoczeniu, traktujemy je jak zwykły element krajobrazu, a w konsekwencji przestajemy zauważać. Reklama mobilna zrywa z tą rutyną i dalej nam coś nowego do obejrzenia.

Reklama mobilna skupia się zwykle na pojazdach, są to więc reklamy na pojazdach komunikacji miejskiej i ich wnętrzu, samochody z napisami, oklejone folią z nadrukiem czy posiadające namalowane logo firmy, co dotyczy głównie samochodów dostawczych, są to też samochody z doczepionymi przyczepkami i wózkami, na których stoi reklama.

Na chodniku reklama mobilna może przybrać formę wózka reklamowego lub plecaka bannerowego, co pozwoli dotrzeć z reklamą do miejsc, w których tradycyjne rozwiązania nie mogą się pojawiać – na starówki, do parków, na skwery.

naklejki na samochodzie  reklama na tramwaju

reklama na samochodzie

reklama na autobusie

samochód Coca-Cola

Dodaj komentarz

Back To Top