wtorek, 23 sierpnia, 2022
Turystyka

Wynajem domku w Zakopanem

Po raz pierwszy w tym roku postanowiłam wyjechać gdzieś na wakacje. I to sama, bez żadnych zbędnych ciotek i wujków. Zabrałam tylko przyjaciółkę, abyśmy mogły w końcu spędzić ze sobą trochę czasu. Nie chciałam nocować w hotelu, wraz z innymi ludźmi, bo to nie byłoby to samo. Wybrałyśmy góry, bo tam zawsze jest ogrom pięknych widoków.

Wyjazd do Zakopanego

domki na wynajem w ZakopanemW drodze, to ja prowadziłam auto. Trochę się obawiałam, czy poradzę sobie z tak dużym dystansem, jednak co jakiś czas robiłyśmy przerwy, miałam mapę i nawigację, więc jakoś to poszło. Po drodze mijałyśmy piękne domki na wynajem w Zakopanem, i podziwiałyśmy je z prawdziwym zachwytem. Zastanawiałyśmy się, czy nasz będzie wyglądał chociaż w połowie tak, jak na zdjęciu. Bo w ofercie internetowej prezentował się bardzo ładnie. Był też w okazyjnej cenie, więc nie byłyśmy pewne, czy ze zdjęciami przypadkiem nikt nie majstrował, by je upiększyć. Po długiej drodze, byłyśmy już tak zmęczone, że nie dbałyśmy o to, gdzie będziemy nocować, i jak to wszystko będzie wyglądało. Chciałyśmy tylko się położyć i coś zjeść. Na miejscu, okazało się, że wszystko było identyczne jak na zdjęciach. Nic nie było podrasowane, nasz domek wyglądał tak samo. Bardzo nas to ucieszyło, i pomimo zmęczenia miałyśmy jeszcze siłę na wyrazy pochwały kierowane dla właścicieli. Od razu weszłyśmy do środka, tradycyjnie rozpaliłyśmy w kominku (tak, uczyłam się rozpalania będąc harcerką) i zrobiłyśmy kolację. Widok z okna był niesamowity. Byłyśmy zachwycone tym wszystkim.

Tak nam się spodobało w tym domku, że stwierdziłyśmy, że bez dwóch zdań mogłybyśmy tam zamieszkać. Nie chciałyśmy odjeżdżać do domu. Najchętniej znalazłabym pracę w Zakopanem, i mieszkała tutaj, bo jest cudownie. Zupełnie inny klimat, rześkie powietrze, i wspaniałe budynki i góry.